Ostania wersja: 30.09.2024
Niniejsza Polityka prywatności opisuje, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe jako Użytkownika niniejszego Serwisu oraz jak przestrzegamy przy tym naszych zobowiązań prawnych wobec Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna i zobowiązujemy się chronić Twoje prawa w tym zakresie.
Podlegamy przepisom o ochronie danych w tym między innymi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „RODO”)
Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem https://www.hrmatch.pl/. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest firma HR MATCH Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Na Ostatnim Groszu 3, 54-207 Wrocław (niżej określana jako „Administrator”). Niniejszy dokument dotyczy również pozyskiwania danych osobowych kandydatów do pracy, którzy aplikują na wybrane stanowisko pracy za pośrednictwem zewnętrznej aplikacji internetowe tomHRM.
Z Administratorem danych osobowych możesz skontaktować się pod adresem e-mail: biuro@hrmatch.pl bądź telefonicznie: +48 572 213 178 we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w sytuacji, kiedy jesteś:
1. osobą odwiedzającą nasz Serwis;
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu umożliwienia Tobie korzystania z funkcjonalności Serwisu, opracowania statystyk związanych z korzystaniem z poszczególnych funkcjonalności Serwisu, dostosowania treści Serwisu zgodnie z Twoimi preferencjami i na potrzeby marketingowe, zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Serwisu oraz ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami z tytułu szkody wyrządzonej przez bezprawne korzystanie ze Serwisu.
We wspomnianym celu używamy plików cookie i innych technologii – więcej informacji znajdziesz w części INFORMACEJ O PLIKACH COOKIES.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w oparciu o poniższe podstawy prawne:
- Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku plików cookie i innych technologii, które nie są niezbędne do prawidłowego korzystania i funkcjonowania Serwisu, a służą opracowaniu statystyk związanych z korzystaniem z poszczególnych funkcjonalności Serwisu lub dostosowaniu treści Serwisu zgodnie z Twoimi preferencjami i na marketingowe (pliki cookie i inne technologie dot. obszarów: preferencje, statystyka, marketing),
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – gdzie prawnie uzasadniony interes polega na umożliwieniu Tobie korzystania z funkcjonalności Serwisu oraz zapewnieniu bezpieczeństwa informatycznego Serwisu, a także na ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami z tytułu szkody wyrządzonej przez bezprawne korzystanie z Serwisu.
Twoje dane osobowe przetwarzamy nie dłużej niż przez 3 lata od zaprzestania korzystania z Serwisu.
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem poprawnego korzystania z funkcjonalności Serwisu oraz zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Serwisu. W przypadku plików cookie i innych technologii, które nie są niezbędne do prawidłowego korzystania i funkcjonowania Serwisu, podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne.
2. potencjalnym kontrahentem lub jego przedstawicielem/osobą kontaktową;
Za pośrednictwem Serwisu potencjalny kontrahent lub jego przedstawiciel/ osoba kontaktowa ma możliwość kontaktu poprzez:
a) Formularza kontaktowy.
Zakres przetwarzanych danych to imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, numer telefonu. Tak przekazane dane przetwarzamy w celu rozpatrzenia i załatwienia sprawy opisanej w formularzu kontaktowym i udzielenia odpowiedzi.
Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Dane osobowe przetwarzamy do czasu rozpatrzenia i załatwienia sprawy opisanej przez Ciebie w formularzu kontaktowym i udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania, nie dłużej niż przez 3 lata od przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkiem poprawnego skorzystania z funkcjonalności Serwisu, czyli wysłania formularza kontaktowego do Administratora, a także rozpatrzenia i załatwienia sprawy/otrzymania odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania.
b) Formularz zamówienia: kontaktu/ wyceny procesu rekrutacji/ wyceny procesów obszarów HR/ w sprawie oferty cenowej
Zakres przetwarzanych danych to imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, numer telefonu. Tak przekazane dane przetwarzamy w celu rozpatrzenia zamówienia, dokonania i przesłania wyceny/ oferty cenowej.
Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Jeżeli danych nie uzyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie, to oznacza, że źródłem pochodzenia Twoich danych osobowych jest Twój pracodawca lub podmiot, który reprezentujesz jako przedstawiciel/osoba kontaktowa.
Dane osobowe przetwarzamy zasadniczo nie dłużej niż przez 3 lata od dnia zakończenia kontaktu.
Jeżeli to Ty jesteś źródłem pochodzenia Twoich danych, to podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do udzielania odpowiedzi na Twoje zapytanie ofertowe oraz do zaprezentowania naszych usług.
W przypadku prowadzenia przez nas działań prospectingowych, które polegają na pozyskiwaniu kontrahentów metodą cold mailing przetwarzane są dane tj. adres e-mail. Dane przetwarzane są w celu kontaktu marketingowego oraz przesyłania informacji handlowych dotyczących usług oferowanych przez HR Match Sp. z o.o. za pomocą wiadomości e-mail.
Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą. Zgoda wyrażona jest poprzez wyraźne działanie potwierdzające, przez co należy rozumieć przesłanie (wiadomości e-mail) odpowiedzi zwrotnej wyrażającej chęć otrzymania szczegółów oferty.
Jeżeli danych nie uzyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie, to oznacza, że dane osobowe zostały pozyskane z publicznie dostępnych źródeł, w tym z Internetu, za pomocą narzędzia Snovio z portalu Linkedin.
Podanie danych jest dobrowolne, a zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez zgody bądź do czasu ustania celu przetwarzania.
3. kandydatem do pracy biorącym udział w procesach rekrutacyjnych realizowanych dla naszych klientów;
Za pośrednictwem Serwisu kandydat do pracy ma możliwość przesłania swojego CV:
a) podczas aplikacji na konkretne ogłoszenie o pracę
Podczas aplikowania na konkretne ogłoszenie przetwarzamy dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e-mail oraz informacje zawarte w przesłanym CV.
Tak przekazane nam dane osobowe przetwarzamy w celu świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych. Ponadto w przypadku wyrażenia zgody (zaznaczenie checkboxa) na:
- przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. i kontaktowanie się w formie email/sms/mms, m.in. w zakresie przedstawienia innych ofert pracy
- przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. i kontaktu telefonicznego, m.in. w zakresie przedstawienia innych ofert pracy
dane osobowe przetwarzamy we wskazanych w treści zgód celach.
Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą - w przypadku i zakresie podania danych nadmiarowych, które nie są niezbędne do świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych (np. wizerunek, informacje zainteresowań lub hobby),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą – w przypadku wyrażenia zgody na prowadzenie działań marketingowych produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o.,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora - gdzie prawnie uzasadniony interes polega na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami wynikającymi z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,
- art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą - w odniesieniu do danych osobowych szczególnych kategorii dobrowolnie podanych z inicjatywy kandydata.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: biuro@hrmatch.pl
Dane osobowe przetwarzamy zasadniczo przez 7 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy. W przypadku, gdy wyraziłeś chęć otrzymywania informacji marketingowych produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. przetwarzamy Twoje dane do czasu wycofania zgody bądź do czasu ustania celu przetwarzania.
Podanie przez Ciebie danych osobowych niezbędnych do udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko pracy (oznaczonych gwiazdką w formularzu aplikacyjnym) jest niezbędne do świadczenia przez nas na Twoją rzecz usług rekrutacyjnych. Odmowa podania tych danych skutkuje brakiem możliwości przesłania formularz aplikacyjnego i odmową świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na świadczenie przez usług rekrutacyjnych.
Za pośrednictwem aplikacji internetowe tomHRM kandydat do pracy ma możliwość przesłania swojego CV:
b) podczas aplikacji na konkretne ogłoszenie o pracę
Podczas aplikowania na konkretne ogłoszenie przetwarzamy dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, miejscowość, kraj, oczekiwane wynagrodzenie oraz poziom znajomości języka jak również inne informacje zawarte w przesłanym CV.
Tak przekazane nam dane osobowe przetwarzamy w celu świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych. Ponadto w przypadku wyrażenia zgody (zaznaczenie checkboxa) na:
- przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. i kontaktowanie się w formie email/sms/mms, m.in. w zakresie przedstawienia innych ofert pracy
- przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. i kontaktu telefonicznego, m.in. w zakresie przedstawienia innych ofert pracy
dane osobowe przetwarzamy we wskazanych w treści zgód celach.
Dane osobowe są przetwarzane w oparciu o:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą - w przypadku i zakresie podania danych nadmiarowych, które nie są niezbędne do świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych (np. wizerunek, informacje zainteresowań lub hobby),
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą – w przypadku wyrażenia zgody na prowadzenie działań marketingowych produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o.,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora - gdzie prawnie uzasadniony interes polega na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami wynikającymi z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,
- art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą - w odniesieniu do danych osobowych szczególnych kategorii dobrowolnie podanych z inicjatywy kandydata.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: biuro@hrmatch.pl
Dane osobowe przetwarzamy zasadniczo przez 7 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy. W przypadku, gdy wyraziłeś chęć otrzymywania informacji marketingowych produktów i usług własnych HR Match Sp. z o.o. przetwarzamy Twoje dane do czasu wycofania zgody bądź do czasu ustania celu przetwarzania.
Podanie przez Ciebie danych osobowych niezbędnych do udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko pracy (oznaczonych gwiazdką w formularzu aplikacyjnym) jest niezbędne do świadczenia przez nas na Twoją rzecz usług rekrutacyjnych. Odmowa podania tych danych skutkuje brakiem możliwości przesłania formularz aplikacyjnego i odmową świadczenia przez nas usług rekrutacyjnych. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na świadczenie przez usług rekrutacyjnych.
Dane osobowe mogą być ujawnione osobom upoważnionym przez Administratora, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w tym usługi techniczne i organizacyjne, a także innym podmiotom/osobom/organom w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
Użytkownikowi Serwisu przysługuje prawo:
dostępu do danych oraz otrzymanie ich kopii. Użytkownik ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, ma prawo:
1. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych,
2. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania swoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących jemu na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską,
3. uzyskać kopię swoich danych osobowych;
do sprostowania (poprawiania) danych. Użytkownik ma prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Ma prawo żądać od Administratora sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne);
do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) - jeżeli zdaniem użytkownika nie ma podstawie do tego, aby Administrator przetwarzał jego dane może on żądać, aby Administrator je usunął. Użytkownik ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
1. wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę,
2. jego dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
3. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania swoich danych w celach marketingowych,
4. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania swoich danych w celu prowadzenia statystyki korzystania z serwisu i badania satysfakcji, a sprzeciw został uznany za zasadny,
5. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Administrator może zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail oraz historię aplikacji, które to dane zachowuje dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Administratora;
• ograniczenia przetwarzania danych -Użytkownik może żądać, aby Administrator ograniczył przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z nim działań, jeżeli zdaniem użytkownika Administrator ma nieprawidłowe dane na temat Użytkownika lub przetwarza je bezpodstawnie, lub nie chce, żeby Administrator je usunął, bo są potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub na czas wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania swoich danych osobowych w następujących przypadkach:
1. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Administrator ograniczy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości danych Użytkownika,
2. gdy przetwarzanie danych Użytkownika jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażąda ograniczenia ich wykorzystania,
3. gdy dane osobowe Użytkownika przestały być niezbędne do celów, w których Administrator je zebrał lub wykorzystywał, ale są one potrzebne Użytkownikowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
4. gdy Użytkownik wniósł sprzeciw wobec wykorzystania swoich danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację Użytkownika – ochrona interesów Użytkownika, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Użytkownika;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych. Jeżeli Użytkownik skorzystasz z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu. Jeżeli sprzeciw Użytkownika okaże się zasadny i Administrator nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, usunie dane, wobec wykorzystania których Użytkownik wniósł sprzeciw;
• przenoszenia danych – Użytkownik ma prawo otrzymać od Administrator w ustrukturyzowanzym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, np. CSV, dane osobowe jego dotyczące, które dostarczył na podstawie swojej zgody. Użytkownik może też zlecić Administratorowi przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi;
• wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Użytkownika żadnych negatywnych konsekwencji.
wniesienia skargi do organu nadzorczego. Użytkownik może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień. Jeżeli uważa, że Administrator przetwarza jego dane niezgodnie z prawem, może złożyć w tej sprawie skargę do organu nadzorczego z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie.
W sytuacji wystąpienia przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
Serwis korzysta z usługi statystyk stron internetowych Google Analytics, która śledzi i raportuje aktywność na stronie internetowej (śledzi wizytę za pomocą adresu IP aby określić przybliżoną lokalizację geograficzną użytkownika), w tym czas trwania sesji, liczbę stron na sesję, informacje o źródle ruchu itp. Wszystkie dane zebrane przez Google Analytics są hostowane na serwerach Google znajdujących się w USA. Administrator zapewnia, iż w zakresie takiego transferu danych gwarantuje wysoki stopień ochrony danych osobowych. Gwarancje te wynikają w szczególności ze zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE).
Dane osobowe Użytkownika Serwisu nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Prawo stanowi, że można przechowywać pliki cookie na urządzeniu Użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania Serwisu. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie Administrator potrzebuje zezwolenia Użytkownika.
Niezbędne pliki cookie są przetwarzane przez Administratora na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz Użytkowników. Pozostałe pliki cookie są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody.
Przy wejściu po raz pierwszy do Serwisu Użytkownikowi ukazuje się informacja o plikach cookie (u dołu strony). Użytkownik w tym miejscu jest informowany jakie pliki cookie stosujemy w Serwisie, a także ma możliwość wyboru na użycie jakich rodzaje plików cookie wyraża zgodę.
Ponadto użytkownik w dowolnej chwili może wycofać swoją zgodę bądź dowolnie zmienić swoje preferencje, klikając widget cookie widniejący na każdej stronie (w jej lewym dolnym rogu) a następnie zmieniając ustawienia w ukazującym się banerze.
Ponadto domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) zezwala na obsługę plików cookie na urządzeniu użytkownika, na którym jest uruchomiona. W większości przypadków oprogramowanie w tym zakresie można skonfigurować samodzielnie w tym między innymi wymusić automatyczne blokownie plików cookie. Kwestie związane z konfiguracją sposobu obsługi plików cookie znajdują się w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowe). Pamiętaj, że niektóre funkcje naszej strony mogą nie działać, jeśli wyłączyłeś korzystanie z plików cookie. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej: Opera, Firefox , Internet Explorer, Chrome, Safari).W żadnym przypadku zgromadzone przez nas dane nie będą przekazywane stronom trzecim bez zgody Użytkownika.
Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że jedynie posiadający Administrator klucz może je odczytać. Dzięki temu dane są chronione na wypadek wykradzenia bazy danych z serwera.
Administrator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
W celu ochrony danych Administrator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: Dhosting Sp. Z o.o.
Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.